Hvem skal ut? Begrepsøvelse om bærekraft
Kortlek for å lære begreper. Dette opplegget går ut på å utvikle et felles ordforråd om bærekraftig utvikling gjennom en øvelse som går ut på å finne det bildet som skiller seg ut.
Relevante fag: Norsk, samfunnsfag, naturfag
5 – 7 trinn
Ca. tid: 45 minutter
Ressurser og ferdig undervisningsopplegg av FN-sambandet
Kompetansemål for Begrepsøvelser om bærekraft:
Tverrfaglige temaer: Demokrati og medborgerskap, Bærekraftig utvikling
Norsk
Kjerneelementer: Muntlig kommunikasjon, Språket som system og mulighet
- lytte til og videreutvikle innspill fra andre og begrunne egne standpunkter i samtaler 
Samfunnsfag
Kjerneelementer: Undring og utforsking, Samfunnskritisk tenking og samanhengar, Demokratiforståing og deltaking, Berekraftige samfunn
- utforske og presentere ei global utfordring ved berekraftig utvikling og kva for konsekvensar ho kan ha, og utvikle forslag til korleis ein kan vere med på å motverke utfordringa og korleis samarbeid mellom land kan bidra 
- samtale om menneske- og likeverd og samanlikne korleis menneskerettane er blitt og blir varetekne i ulike land 
- drøfte kva likeverd og likestilling har å seie for eit demokrati, og utvikle forslag til korleis ein kan motarbeide fordommar, rasisme og diskriminering 
Naturfag
Kjerneelementer: Teknologi, Jorda og livet på jorda
- gjøre rede for betydningen av biologisk mangfold og gjennomføre tiltak for å bevare det biologiske mangfoldet i nærmiljøet 
KRLE
Kjerneelementer: Utforsking av eksistensielle spørsmål og svar, Kunne ta andres perspektiv, Etisk refleksjon
Kompetansemål:
- utforske og beskrive egne og andres perspektiver i etiske dilemmaer knyttet til hverdags- og samfunnsutfordringer 
- reflektere over eksistensielle spørsmål knyttet til menneskets levesett og levekår og klodens framtid 

