Hvem skal ut? Begrepsøvelse om bærekraft
Relevante fag: Norsk, samfunnsfag, naturfag
5 – 7 trinn
Ca. tid: 45 minutter
Ressurser og ferdig undervisningsopplegg av FN-sambandet
Kompetansemål for Begrepsøvelser om bærekraft:
Tverrfaglige temaer: Demokrati og medborgerskap, Bærekraftig utvikling
Norsk
Kjerneelementer: Muntlig kommunikasjon, Språket som system og mulighet
lytte til og videreutvikle innspill fra andre og begrunne egne standpunkter i samtaler
Samfunnsfag
Kjerneelementer: Undring og utforsking, Samfunnskritisk tenking og samanhengar, Demokratiforståing og deltaking, Berekraftige samfunn
utforske og presentere ei global utfordring ved berekraftig utvikling og kva for konsekvensar ho kan ha, og utvikle forslag til korleis ein kan vere med på å motverke utfordringa og korleis samarbeid mellom land kan bidra
samtale om menneske- og likeverd og samanlikne korleis menneskerettane er blitt og blir varetekne i ulike land
drøfte kva likeverd og likestilling har å seie for eit demokrati, og utvikle forslag til korleis ein kan motarbeide fordommar, rasisme og diskriminering
Naturfag
Kjerneelementer: Teknologi, Jorda og livet på jorda
gjøre rede for betydningen av biologisk mangfold og gjennomføre tiltak for å bevare det biologiske mangfoldet i nærmiljøet
KRLE
Kjerneelementer: Utforsking av eksistensielle spørsmål og svar, Kunne ta andres perspektiv, Etisk refleksjon
Kompetansemål:
utforske og beskrive egne og andres perspektiver i etiske dilemmaer knyttet til hverdags- og samfunnsutfordringer
reflektere over eksistensielle spørsmål knyttet til menneskets levesett og levekår og klodens framtid